Poradenství
Poradenství
Zkušenosti a odbornost firmy umožňuje poskytovat konzultace nebo školení v oblasti bezpečnosti silničního provozu. Forma školení a konzultací se přizpůsobuje potřebám zákazníka, lze využít zasedací místnosti firmy stejně tak i u zákazníka. V rámci školení na technologické postupy či nové technické prvky pro zvýšení bezpečnosti spolupracujeme přímo s dodavateli a je možno zajistit i praktické ukázky jako součást školení.
Výběr témat konzultací:
- Zklidňování dopravy
- Řešení průtahů obcemi
- Nepřehledné úseky, křižovatky
- Úprava a zřizování přechodů pro chodce
- Oddělení druhů dopravy
- Napojení komunikací a nemovitostí na stávající komunikace
- Řešení rizikových míst a úseků
- Umísťování dopravního značení
- Zřizování záchytných systémů
Předměty školení:
- Nové technické prvky pro bezpečnost silničního provozu
- Technologické postupy
- Seznámení s dodatky a úpravami stávajících předpisů
- Seznámení s novými předpisy
- Úpravy rizikových míst
- Problematika a výhody jednotlivých materiálů pro dopravní značení
- Seznámení se statistikami a činnosti Laboratoře
Vláda schválila proinvestiční rozpočet na dopravní stavby, celkem má být v SFDI 127,6 miliardy korun
23.2.2022
Na stavby nových kilometrů dálnic, obchvatů měst a modernizaci železničních tratí má mít Státní fond dopravní infrastruktury (SFDI) celkem 127,6 miliardy korun. Z toho je pro letošní rok k dispozici z evropských zdrojů 46 miliard. Návrh rozpočtu SFDI schválila vláda, k projednání putuje do Poslanecké sněmovny.
Z celkového rozpočtu 127,6 miliardy korun má mít Ředitelství silnic a dálnic na budování dálniční sítě, stavby silnic I. třídy a údržbu celkem 59,1 miliardy korun. Správa železnic bude mít podle návrhu k dispozici 53,4 miliardy korun na modernizaci železničních tratí, opravu nádraží či budov, budování zabezpečení ETCS nebo na bezpečnější železniční přejezdy.
Pro Ředitelství vodných cest se počítá s rozpočtem 1,6 miliardy. V rozpočtu SFDI jsou také na financování silnic II. a III. tříd v samostatné působnosti krajů vyhrazeny celkem čtyři miliardy korun ročně.
Téměř padesát miliard z EU
Důležitou roli v oblasti podpory výstavby transevropských dopravních sítí pak hraje takzvaný Nástroj pro propojení Evropy (Connecting Europe Facility - CEF). Ten má odlišná implementační pravidla a strukturu oproti podpoře poskytované v rámci OPD. Prostředky jsou poskytovány na jednotlivé projekty přímo Evropskou komisí.
SFDI dále počítá ve svém rozpočtu se zapojením finančních prostředků v rámci Nástroje pro oživení a odolnost (Recovery and Resilience Facility - RRF), a to ve výši 11 miliard korun a další téměř dvě miliardy korun v roce 2023.
Zdroj:https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Vlada-schvalila-proinvesticni-rozpocet-na-dopravni?returl=/Media/Media-a-tiskove-zpravy